2008-10-20

Trinta burokų sriuba su salieru

Nemėgstu burokų. Tiesą sakant, netgi labai. Iš kur ta neapykanta kilo, sunku paaiškinti. Bet prisiminus darželio ir mokyklos laikų "tobuląjį" garnyrą - tarkuotus burokėlius su actu, nemaloniai nukrečia drebulys :))
Kadangi žinau burokų stebuklingąsias galias ir jų naudą raudoniesiems kraujo kūneliams, nusprendžiau, kad reikia bent kartais jų paragauti.
Vakar dienos pirmasis "prisijaukinimo" variantas - Trinta burokų sriuba su salieru. Turiu pastebėti, jog pavyko visai neprastai ir net mano skonio receptoriai įvertino gana tolerantiškai. Pasigirsiu, bet maniškis šią sriubą itin išgyrė (o jo skoniai receptoriai burokus toleruoja :) ).

3 nemažoms lėkštėms sriubos prireiks:

  • vidutinio dydžio buroko;
  • vidutinio dydžio morkos;
  • nedidelės bulvės;
  • pusės vidutinio dydžio saliero šaknies;
  • poros šaukštų vyno acto;
  • prieskonių (naudojau druską, čili, tarkuotą imbierą)
  • *dar įbėriau kelis avinžirnius, bet jie tikrai nėra būtini (tik užsilikę šaldytuve, o sunaudoti reikėjo...)
Daržoves supjaustom panašaus dydžio kubeliais, užpilam vandeniu, kad apsemtų ir verdam apie 30-40 min. Sutrinam blenderiu (kažin ar tai lietuviškas žodis) ir skanaujam. Aš pateikiau su moliųgų sėklomis ir ruginės duonos trapučiais.
Įprastam lietuviškam skrandžiui nepakenktų šaukštas grietinės.
P.s. sriuboje puikiai dera saldus ir aštrus skoniai. Kitą kartą gamindama dar įdėsiu obuolį.

9 Komentarai:

ignieška rašė...

Aš net žinodama buroko naudingąsias savybes negaliu prisiversti iš jo gaminti.. Na, rankos nekyla.. :)

Forelle rašė...

O aš išbandysiu. Man patinka burokėliai ir būtinai obuolio įdėsiu, nes visada truputį jo įdedu į sriubą, tik reikia rūgštesnio.

Egle rašė...

Grižai... o aš jau buvau nusigandus, kad tau kažkas negerai..
sriubyte atrodo puikiai, bandysiu kada. O dabar namie karaliauja pupeliu ir darzoviu sriuba balinta sureliu. maniskio mylimiausia.
ir fotikas pagedes.. et..

ir pavadinimq pakeitei...
džiugu ;)

Butterfly rašė...

Atrodo labai apetitiškai, o ir burokus aš labai mėgstu, niam.. :) Vakar gaminau tavąją trintą cukinijų sriubą, dabar į eilę stoja ir ši :))

waleru rašė...

aš iš tų kurie mėgsta burokėlius, netgi labai. Ir šis receptas man atrodo labai patraukliai :) tik jau dabar žinau, kad bandydama pagerinsiu jį pomidorais.
o autorę noriu pagirti už "skaniai" pateikiamus receptus, nuotraukos labai kokybiškos, tai padaro šį blog'ą labai patraukliu, sekmės!

Irma rašė...

Egle, įdomiai skamba Tavo sriuba. Lauksim bloge, kai fotikas pasitaisys (ar atsiras naujas) :)

Ačiū visiems labai už gražiu žodžius :)

Forelle rašė...

Išbandžiau ir aš šią sriubą. Vyrui nepatiko, bet čia nieko nuostabaus, o man visai nieko, kažkas naujo.
Ačiū už receptą

Gaby rašė...

Sesė prašė daugiau niekada šios sriubos negaminti, o man patiko - ir skani, ir gražiai atrodo, nors ir laaabai keistai:) tiesa, aš praturtinau ir tuo obuoliu, dar pakepintais pievagrybiais, svogūnais, morkas irgi pakepinau, na ir salieras tai ne mano daržovė...

Irma rašė...

Gaby, na, burokėlius reikia mėgti, specifinė daržovė. Ir su salierais taip pat. Aš be salierų gyvent negalėčiau :)) Dieviški jie man.

Visos teisės saugomos ©2008-2010
Nevok!
Naudojant informaciją internete, būtina aktyvi nuoroda į tinklalapį.
Publikuoti spaudoje be sutikimo draudžiama.

Plaktuvo užrašai © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO